Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:16:12+01:00
Klikamy PPM w tle i wybieramy Pokaż Źródło Strony. Kopiujemy do Notatnika i zapisujemy.
2010-02-05T18:16:26+01:00
Umnie się po prostu przenośna pulpit (zmniejszam strone i naciskając na nią przeniose)
2010-02-05T18:17:08+01:00
Chyba na pulpicie nie można, ale stwórz sobie notatke lub zapisz w notatniku.A dokładniej to: Klikamy PPM w tle i wybieramy Pokaż Źródło Strony. Kopiujemy do Notatnika i zapisujemy.

Pozdrawiam :)