W ten piatek (wczoraj) na plastyce rysowalam obrazek na temat.MORZE
no i narysowalam no i meczylam sie 4 godziny no i po ukaczeniu mojej pracy pani powiedziala ze barodzo ladny...
No i pani mnie sie pytala czy w domu rysujee no i ja powiedzialam zee niee
No bo nie rysuje, rysuje tylko w szkole
a pani powiedziala ze ja musze w domu rysowaz ze tak ladnie rysuje
A ja ten obrazek tak troche nabazgralam
JAK MAM PANI UDOWODNIC ZE NIE RYSUJE?
PANI CHCE MNIE WZIASC NA KOLKO, MAM SIE ZGODZIC
ja zabardzo nie lubie MALOWAC tylko lubie RYSOWAC

Pomocy!
Chodzic na plastyke...?

3

Odpowiedzi

2010-02-06T11:21:42+01:00
No to powiedz Pani ze mozesz chodzic na kołko , tylko ze bedziesz sobie tylko rysowac a nie malować...
ale wiesz to zalezy tez od twojej ochty, i od twoejgo czasu...
bo ja na przykład bym nie miała czasu chodzic na jakos plastykę...

ale wiesz to trwoja decycja...:D
mm nadzieje ze troszeczke pomogłam ...:]
1 5 1
2010-02-06T11:28:59+01:00
Moim zdaniem powinnaś chodzić, o ile masz czas oczywiście :). może to polubisz, a jeśli nie to zrezygnujesz. może się okazać, że naprawdę masz do tego talent. warto spróbować :) i może dzięki temu Pani podwyższy Ci ocenę z plastyki ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:42:53+01:00
Wszystko zależy od ciebie i od tego czy masz czas ;) może warto byłoby zacząć chodzić bo być może z czasem to polubisz a jeśli nie to zrezygnujesz, tylko pytanie czy jeśli zrezygnujesz nie będziesz miała obniżonej oceny z zachowania? to warto byłoby uzgodnić na początku <u nas były takie sytuacje> ja zapisałabym się na okres próbny przyk. 1 miesiąc jeśli by mi się to nie podobało to zrezygnowałabym ;)
1 5 1