Odpowiedzi

2010-02-06T11:30:33+01:00
Zeszyt tam na bank wszystko jest :)
2010-02-06T11:32:28+01:00
A) -2(3a+5b)+3(4b-6a)=-6a-10b+12b-18a=-12-2
b)-7(x-3y+1/7z-2)-3(y++z)-18y=-7x+21y-7-49z-14+3y-3z=-7x=24y2-21-52
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T11:43:24+01:00
A) -2(3a+5b)+3(4b-6a)= -6a- 10b + 12b- 18a= -24a+2b
b) -7(x-3y+1/7z-2)-3(y+z)-18y= -7x+21y-z+14-3y-3z-18y= -7x-4z+14
c) 2(1/2a+0,25b)-4(1,25a-3/4b)-a+b= 1a+0,5b -5a+3b-a+b=-5a+4,5b