6,51+(-2,775)-11=

-10/9+(-1/6)+93/4-(-6,25)=

-9,3-(12 1/5)-(72,8-(-13,002=

12-2/7-7++13 3/7+

-5 1/8+ 1 1/12+2 7/12+1/8=

-0,5-3/4+1 1/2-0,25=

4-3:(2 1/4+1,25)

1 1/4-0,5-3/7-0,25+1 1/2=

-1/8-1/3+2,5+3 1/3-(-0,125)=

Proszę o całe działania:)

2

Odpowiedzi

2009-10-08T15:05:51+02:00
6,51+(-2,775)-11=-7,265
-10/9+(-1/6)+93/4-(-6,25)= 29,180555555555555555555555555556
-9,3-(12 1/5)-(72,8-(-13,002=-13,002
12-2/7-7++13 3/7+-5 1/8+ 1 1/12+2 7/12+1/8=0,41224002621882086167800453514739
-0,5-3/4+1 1/2-0,25= 4,8125
4-3:(2 1/4+1,25)1 1/4-0,5-3/7-0,25+1 1/2=3
-1/8-1/3+2,5+3 1/3-(-0,125)=11,194444444444444444444444444444



Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T15:22:32+02:00
6,51+(-2,775)-11=6,51-2,775-11=-7,265

-10/9+(-1/6)+93/4-(-6,25)=-10/9-1/6+93/4+6i 25/100=
=-2760/2160+6i55620/2160=6i52860/2160=30i1020/2160=30i17/36

-9,3-(12i1/5)-(72,8-(-13,002)=-9,3-12,2-72,8+13,002=-81,298

12-2/7-7+13i3/7=18i1/7

-5 1/8+1 1/12+2 7/12+1/8=-5 12/96+1 8/96+2 56/96+12/96=-1 32/96=-11/3

-0,5-3/4+1 1/2-0,25=0,5-0,75+1,5-0,25=1

4-3:(2 1/4+1,25)=4-3:3 5/50=4-3*5/155=3 140/155=3 28/31