Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T15:21:26+02:00
(1,5) do potęgi 3ej : (2 jedna czwarta) do potegi 3ej x 3 do potegi trzeciej= 3,37 : 11,39 x 27 = 136,485 : 11,39 ~~ 12
2009-10-08T15:22:37+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
3,37 : 11,39 x 27 = 136,485 : 11,39 ~~ 12