Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-06-20T15:56:21+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Rafom koralowym grozi zagłada, ponieważ klimat się coraz bardziej ociepla. Ale to nie jedyny powód. Szkodliwą działalność wykazują również rozgwiazdy, a głównie korona cierniowa. Ale to odnosi się do przyrody. Wrogiem koralowców staje się też człowiek. Przez wyrzucanie śmieci do wód, stają się one coraz bardziej zamulone, co powoduje śmierć polipów(''budowniczych'' raf koralowych)
250 3 250
2010-06-20T16:02:09+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Rafom koralowym grozi zagłada przede wszystkim przez działalność człowieka. Produkując w fabrykach szkodliwe gazy, a także kolekcjonując rzadkie gatunki, przyczyniamy się do zniszczenia tego pięknego środowiska.
Prócz przewinień ludzkości, rafy drążone są także przez organizmy morskie, co sprowadza się do gwałtownego spadku ich liczebności.
333 4 333