Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:59:35+01:00
Pierwszy przykład:
3a+4=a-1+a+7 |-2a
a+4=6 |-4
a=2

Drugi przykład;
10-2b+6-b=10-b+4-b
16-3b=14-2b |+3b
16=14+b |-14
b=2

Licze na naj;)
2010-02-06T16:29:04+01:00
Przykład nr 1:

3a+4=a-1+a+7 |-2a
a+4=6 |-4
a=2

Przykład nr 2:
10-2b+6-b=10-b+4-b
16-3b=14-2b |+3b
16=14+b |-14
b=2
2010-02-06T16:40:11+01:00
I
3a+4=a-1+a+7
3a+4=2a+6
a=6-4
a=2

II
10-2b+6-b=10-b+4-b
16-3b=14-2b
16-14=-2b+3b
b=2