Odpowiedzi

2010-02-06T16:25:29+01:00
Ponieważ jego cząsteczki są daleko od siebie oddalone .
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:25:33+01:00
Cząsteczki gazów poruszają się chaotycznie i nie przylegają ściśle i się prawie nie przyciągają, przez to mają najmniejsza gęstość :)
36 4 36
2010-02-06T16:30:02+01:00
Gazy zbudowane są z molekuł czyli malutkich cząsteczek które znajdują się w ciągłym i bezwładnym ruchu .Ruch molekuł wzrasta z wzrostem temperatury
27 4 27