Odpowiedzi

2010-02-07T11:22:00+01:00
Narzędzia>>>Opcje folderu>>>Widok>>>Pokaż ukryte pliki i foldery i klikasz potem zastosuj a potem ok. I już powinno wszystko być ok :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:40:01+01:00
Jeśli ta opcja kolegi wyżej nie zadziała to:
1. pobierz program total commamder
2. zainstaluj
3. wejdź w opcje>>wyświetlanie i zaznacz pliki ukryte i systemowe>>zatwierdź
4. znajdź lokalizacje pliku(tam gdzie go "zgubiłeś")
5. kliknij na niego prawym przyciskiem myszy(PPM)
6. z menu plik(u góry okienka programu) wybierz opcje>>zmień atrybuty i odznacz wszystko
7. zatwierdź, zamknij program, i sprawdź "normalnie" poprzez mój komputer czy plik jest widoczny.

{pozdrawiam}
1 5 1
2010-02-07T12:47:20+01:00
Poszukaj tego folderu wejdź w właściwości i Dostosowywanie no i zmień ikonę na jakąś inną widoczną.
1 5 1