Odpowiedzi

2010-02-07T11:39:56+01:00
Ja dbam o Ziemię, naszą planetę, nie wyrzucając śmieci do lasu. Także je segreguję a nie palę. Mam kilka drzew w ogródku.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:56:02+01:00
*nie wyrzucam śmieci
*także je segreguje
*gdy jest dużo śmieci obok mojego podwórka sprzątam je
:)
1 5 1
2010-02-07T11:59:17+01:00
Ja ci mogę podać tylko przykład a ty sobie już złożysz zdania
np. że gdy są akcję sprzątania okolicy to bierzesz w nim udział albo że nie zaśmiecasz swojej okolicy
Mam nadzieję , że pomogłam ;);)
Pozdrawiam ;p
2 3 2