Odpowiedzi

2010-02-07T13:33:52+01:00
Po przez szybką zmianę temperatury
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T13:34:52+01:00
Pod wływem szybkiej zmiany temperatury.
3 1 3
2010-02-07T13:35:29+01:00
Nagła zmiana temperatury powoduje pęknięcie szklanego naczynia. Jest ono rozgrzane i lejąc do niego zimnej wody jest nagły skok temperatury. Szklane naczynie nie wytrzymuje tego i pęka.
18 4 18