Odpowiedzi

2010-02-07T17:16:37+01:00
Bo jest odpowiednia temp. i jest atmosfera
2010-02-07T17:23:29+01:00
Bo na Ziemi jest wszystko to co do życia potrzebne...
Na innych planetach nie da się życ bo tam np. za zimno albo za ciepło...

Podałam jeden przykład możesz jeszcze inne dopisac...;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:32:08+01:00
Ponieważ tylko na Ziemi jest tlen, człowiek bez tlenu nie będzie żył,na innych planetach nie ma przyciągania ziemskiego, a budowla nie stanie jeśli nie ma przyciągania ziemskiego by fruwała w powietrzu. A poza tym temperatura jest odpowiednia tylko na Ziemi by żyć. Jak narazie nie wykryto form życia na innych planetach niż Ziemia. Tak już jest, że jestesmy na Ziemi, a nie na innej planecie ;) Pewnie Bóg tak chciał ;p