Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T20:36:22+02:00
Pomnóż nierówność przez12 i masz;
3x+2<4x;
2<4x-3x;
2<x dla tego x należą do tego przedziału:
(2,+nieskończoności)
12 3 12
2009-10-08T22:27:25+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Wskaż przedział, który jest zbiorem rozwiązań nierówności x/4 + 1/6 < x/3.

x/4 + 1/6 < x/3. /*24
6x+4<8x
4<2x
x>2
x∈(2,+∞)
10 4 10