Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:50:46+01:00
Nie odrobiłam lekcji gdyż musiałam jechać do szpitala bo mój dziadek umierał pojechałam tam gdyż chciałam go zobaczyć po raz ostatni , mój dziadek jest ciężko chory ma raka i może umrzeć . Nie odrobiłam zadania gdyż przyjechałam bardzo późno i byłam bardzo zmęczona . Przepraszam że nie odrobiłam pracy domowej.

myślę że o to ci chodzi a jak nie to nie zgłaszaj spamu napisz mi wiadomość to ja poprawie.Nie da sie tego aż tak rozpisać może być
1 5 1
2010-02-07T18:59:06+01:00
Nie odrobiłam pracy domowej ponieważ nie miałam czasu.
Zaraz gdy wróciłam ze szkoły musiałam szybko pobiec na kurs języka angielskiego i niemieckiego.Byłam bardzo zmęczona. Następnie poszłam do kościoła, a po kościele na schole. Gdy wróciłam do domu było bardzo późno , a mama kazała mi jeszcze posprzątać w moim pokoju. O godzinie 11:34 wzięłam gorącą kąpiel i położyłam się do łóżka.Rano strasznie bolała mnie głowa, że zapomniałam odrobić lekcje. Wszystko opowiedziałam pani i zrozumiała mnie:))
1 5 1
2010-02-07T19:02:40+01:00
Dwa tygodnie temu spotkała mnie nie codzienna sytuacja, którą ciężko mi było znieść. Przechodząc przez jezdnie napotkałem piękną Kobiete. Wszak nie była to moja ulubienica, lecz uwarunkowania genetyczne sprawiły że nie mogłem nic zrobić jak tylko patrzyć się na jej piękną sylwetke. Pod moimi odnurzami był lód. Warunki atmosferyczne były dość kiepskie śnieżyca, niska temperatura. To wszystko sprawiło że odniosłem kolosalne zderzenie z supem wysokiego napięcia. Upadając złamałem nadgarstki. Wszystko zakończyło się dobrze. Kobieta która zawładneła moją podświadomością uratowała Mnie. Zadźwoniła po pogotowie. W pewnym momencie odniosłem wrażenie że czas szybciej upływa. Znalazłem się na stole operacyjnym gdzie załorzyli mi szyny i gips na nadgarstki. Kobieta, która uratowała mnie znikneła. Szczęśliwy byłem że nic Mi się nie stało od Lekarzy dowiedziałem się że nie mogę pisać przez miesiąc................