Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T19:32:06+01:00
Nowa Gwinea- Astralia
Borneo- Azja
Kuba- Ameryka Środkowa
Grenlandia- Europa
Islandia- Europa
Wielka Brytania- Europa
1 5 1
2010-02-07T19:36:01+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Astralia(ocean spokojny)
Azja
Ameryka Środkowa
Europa(konkretnie to terytorium Danii)
Europa(wyspa na o. atlantyckim)
Europa(wyspa Na oceanie atlantyckim)

pozdro:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:37:13+01:00
Nowa Gwinea- Australia i Oceania
Borneo- Azja
Kuba- Ameryka
Grenlandia- Ameryka płn.
Islandia-Europa
Wielka Brytania- Europa
1 5 1