Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T10:44:30+01:00
Morze tyreńskie
morze adriatyckie
morze jońskie
morze sródziemne
2 3 2
2010-02-08T10:44:31+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Nad Morzem Śródziemnym
Morzem Tyrreńskim
Morzem Adriatyckim
Morzem Japońskim
Morzem Liguryjskim
Proszę o najlepszą odpowiedź :)
6 4 6
2010-02-08T10:46:15+01:00
Morze Śródziemne: Morze Liguryjskie, Morze Tyrreńskie, Morze Jońskie i Morze Adriatyckie
4 4 4