Proszę o przetłumaczenie takiego tekstu.TYLKO NIE Z TRANSLATORA

DAJĘ NAJ

Szukam osoby, która ma podobne zainteresowania do moich.
Kogoś kto interesuje się nauką języków obcych.
Ja znam 3 języki obce. Język rosyjski, niemiecki i angielski. Poziom znajomości jest dobry.Języków się uczę w szkole na zajęciach lekcyjnych. Uczę się dobrze. W przyszłości chciałabym się nauczyć jeszcze języka włoskiego.



2

Odpowiedzi

2010-02-08T20:41:51+01:00
Ich interessiere mich für eine Person, die ähnliche Interessen Mine hat.
Jemand, der sich für das Erlernen von Fremdsprachen interessieren.
Ich weiß, 3 Sprachen. Russisch, Deutsch und Englisch. Stufe der Erkenntnis ist dobry.Języków an der Schule für die Klassen zu unterrichten. Ich gut lernen. In der Zukunft möchte ich mehr Italienisch.


Moja mama uczy niemieckiego ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:42:14+01:00
Ich interessiere mich für eine Person, die ähnliche Interessen Mine hat.
Jemand, der sich für das Erlernen von Fremdsprachen interessieren.
Ich weiß, 3 Sprachen. Russisch, Deutsch und Englisch. Stufe der Erkenntnis ist gut. Sprache an der Schule für die Klassen zu unterrichten. Ich gut lernen. In der Zukunft möchte ich mehr Italienisch.

prosze ;)