Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:24:51+01:00
UWAGA !
Wczoraj w okolicy dworca PKP zaginął mały piesek .
Jest czarny z białym krawacikiem . Na szyi ma obroże z adresem .
Wabi się Max i reaguje na to imię .
Na znalawcę ,, małej zguby '' czeka nagroda .
2 5 2
2010-02-08T21:26:05+01:00
OGŁOSZENIE:
oGŁASZAMY, iż w dniu 15 maja bieżacego roku od godziny 8 do 19 odbędzie sie zbiórka datków na Dom Dziecka w Zakrzewiu. Zaintereowanych prosimy o przybycie pod Samorządowe Centrum Kultury w Zakrzewiu.
Liczymy na Państwa obecność.
Wójt Gminy Zakrzewie
Jan Nowak
2 2 2