Czesc. mam taki problem moja młodsza siostra ponaciskała cała klawiature laptopa i coś nacisneła i odwrucił się w jakiś sposób ekran w inna stronę tzn. żeby coś zobaczyć to musze go odwrócić(nachylić) jak kartkę. co zrobić dodam tylko że laptop jest w viscie laptop model

AsusX71A series może jest jakiś skrót na klawiturze w którym można zrobić żeby w laptopie wszystko wruciło do normy. laptop odbiera idealnie tylko w inna strone prosze o pomoc krok po kroku. to dam najlepsza

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T23:05:53+01:00
Ctrl+alt+strzałka w górę lub dół :)
1 5 1
2010-02-08T23:49:42+01:00
Można też przytrzymać sam klawisz Alt i naciskać strzałki góra dół prawo lewo, aż pulpit będzie dobrze ustawiony