Tomek zebrał pamiątki z wakacji i umieścił je w pudełku o kształcie prostopadłościanu. Oblicz objętośc tego pudełka wiedząc że szerokosc podstawy wynosi 7,5 cm a długość 10,9. Wysokośc pudełka jest 3 razy dłuższa od szerokości podstawy...Plis prosze o szybka pomoc!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T13:53:21+01:00
A-szerokość -7,5cm
b-długość-10,9cm
h-wysokość-22,5cm

V=a*b*h
V=7,5*10,9*22,5
V=1839,375cm³
2010-02-09T13:56:12+01:00
2010-02-09T14:01:36+01:00
V=a razy b razy h
V=7,5*10,9*(7,5*3)
V=7,5*10,9*22,5
V=1839,3