Odpowiedzi

2010-02-09T17:35:29+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:37:18+01:00
Jedno ramie ma 10
drugie też ma 10
a podstawa 12

a²+b²=c²

a - wysokość
b - ½ * 12 = 6
c = 10

a²+6²=10²
a²+36=100/ -36
a²= 64 (teraz pierwiastkujemy)
a=8

Odp: Wysokość tego stożka to 8

pozdrawiam
2010-02-09T17:38:29+01:00
Z pitagorasa
6²+h²=10²
36+h²=100
h²=100-36
h²=64
h=8

nie moze byc 10 bo to sa ramiona trojkata a 12 to podstawa
jak narysujesz to widac idealnie