Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:42:39+01:00
Stanisław Szpinalski (Polska)
Bolesław Kon (Polska)
Roza Tamarkina (ZSRR)
Ryszard Bakst (Polska)
Fou Ts'Ong (ChRL)
Tania Achot-Haroutounian (Iran)
Edward Auer (USA)
Michie Koyama (Japonia)
2010-02-09T18:58:52+01:00
1)Lew Oborin
2)Alexandre Uninsky
3)Jakow Zak
4)Krystian Zimerman
5)Stanisław Bunin
6)Maurizio Pollini
7)Garrick Ohlsson
8)Adam Harasiewicz