Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:38:26+01:00
Intrygą w Zemście jest skłócenie , oraz chytre działanie Cześnika oraz Rejenta poprzez budowanie muru.
15 3 15
2010-02-09T19:48:36+01:00
Akcja rozgrywa sie w środowisku szlacheckim, które jest przedstawione krytycznie. wykorzystuje przy tym parodię i komizm. spór toczy sie o zamek. Intryga polega tu na tym że Rejent chce ożenić Wacława z Podstoliną, tyle że Wacław jest zakochany w Klarze. Poza tym cześnik również chce ożenić sie z Podstoliną
14 4 14