Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:12:45+01:00
"Audi multa, dic pauca"
Słuchaj dużo, mów mało

"Dicere non est facere"
Mówić to nie znaczy działać

"Fide, sed cui vide"
Ufaj, lecz bacz komu

"Invidia gloriae umbra est"
Zazdrość jest cieniem chwały

"Per aspera ad astra"
Przez ciernie do gwiazd
2010-02-09T21:13:20+01:00
Cogito, ergo sum - myślę, więc jestem
consensus facit legem - zgoda tworzy prawo
cucullus non facit monachum - kaptur nie czyni mnicha
de gustibus non est disputandum - w sprawach gustów nie ma dyskusji
equi donati dentes non inspiciuntur - darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby
faber est quisque suae fortunae - każdy jest kowalem własnego losu
festina lente - spiesz się powoli
2010-02-09T21:15:42+01:00
Memento mori -pamiętaj o śmierci
liberum veto -wolne nie pozwalam
Alea iacta est - kości zostały rzucone
Arte et Marte - Sztuką i orężem
Dura Lex ,Sed Lex-Twarde prawo, ale prawo
1 5 1