Odpowiedzi

2010-02-10T16:25:56+01:00
Mam na imię... . Jestem wysoka i mam długie/krótkie włosy. Moje oczy są niebieskie/brązowe/zielone. Często ubieram się w dżinsy i luźne koszulki. Lubię podkreślać moje oczy ciemną kredką i tuszem. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:26:32+01:00
Cześć mam na imię....
Jestem uczniem gim.
Bardzo lubie (np grac w piłkę)
Jest to jedno z najbardziej ulubionych moich zajęc.
To właśnie na nie poświęcam najwięcej czasu.
Lubie także....(czynnośc)