Odpowiedzi

2009-10-11T15:21:51+02:00
6pierwiastek24 - 3pierwiastek54 - 2pierwiastek150= 6pierwiastek4*6-3pierwiastek9*6-2pierwiastek25*6=
12pierwiastek6-9pierwiastek6-10pierwiastek6=
-7pierwiastek6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T15:22:58+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
6√24-3√54-2√150=12√6-9√6-10√6=-7√6