Odpowiedzi

  • xwer
  • Rozwiązujący
2010-02-10T17:28:12+01:00
Na alegorii często opierają się bajki.
W odmianie wyrazu pomyliłeś rodzaj fleksji.
Podczas lotu nie mieliśmy turbulencji.
Temat dotyczący tej kwestii nie został rozstrzygnięty.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:29:49+01:00
Podróż samolotem, gdy nie ma turbulencji jest przyjemna.
Na wczorajszym spektaklu aktor zapomniał swojej kwestii przez co został wyśmiany.
W przypowieściach jest wiele pouczających alegorii.
A do "fleksja" niestety nie wiem :)