Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:28:21+01:00
2010-02-10T17:29:50+01:00
2010-02-10T17:30:21+01:00
Jak mial 5 ocen to mnozymy srednia z ocen przez ilosc ocen:
5*4,6=23
czyli po zsumowaniu wszystkich ocen wyszlo mu 23 i teraz do tego 23 dodajemy 2*6 bo dostal 2 szostki.
to jest 35 i teraz dzielimy to przez 7 poniewaz wszystkich ocen ma juz siedem.
teraz jego srednia wynosi 5.00 czyli odpowiedz A
4 1 4