Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:29:00+01:00
Moim ulubionym miejscem na przemyslenie róznych spraw jest sad. Sad zimną wygląda przepięknie .
Drzewa pokryte są sniegiem . Ptaki lataja do zawieszonych karmników . W sadzie zimą panuje błoga cisza. śnieg mieni się blaskiem promieni słonecznych niczym miliony kryształów ułożonych na podłodze obok siebie. Spacerując po śnieżnej szacie, słychać chrupanie jakby ktoś stąpał wzdłuż alei z krystalicznego szkła.Na śniegu można dostrzec ślady zwierząt, szukających pożywienia dla siebie i swojej rodziny.

Licze na naj;))

1 5 1
2010-02-10T17:30:50+01:00
Sad zimą przypomina łóżko pokryte poduchą śniegu. Drzewa przyozdobione są pokrywą śniegową, która wygląda pięknie i tak też koponuje się z krajobrazem. Może i w sadzie zimą nie ma owoców, lecz ten piękny widok w zupełności mi wystarcza. Ponad pokrywę śniegową zaczynają przebijać się łodyżki małych, jeszcze słabych roślin. Śnieg na gałęziach mieni się jak korale na szyi królowej.
1 3 1
2010-02-10T17:34:30+01:00
Zima w sadzie jest smutna, a zarazem bajkowa. Z drzew spadły drzewa i nic na nich nie rośnie . Widok dojrzewających owoców wprawiał mnie w zachwyt. Teraz, w zimie, wszystkie wiśnie, jabłonie, grusze i śliwy są przykryte białą, puchową pierzynką. Patrząc na zimowy sad można stwierdzić, że lato jak i zima są tak samo piękne.
1 3 1