Odpowiedzi

2009-10-11T15:48:45+02:00
A) ciekły stan skupienia
b)metale, twarde, metaliczny połysk
c) otrzymuje je się za pomocą fermentacji

4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T16:18:06+02:00
Brom i rtęć - oba pierwiastki są cieczami
Miedź i złoto - oba pierwiastki są metalami, dobrze przewodzą prąd elektryczny
Aceton i alkochol - obie te substancje są palne, mają silny wyrazisty zapach
3 5 3
2009-10-11T17:09:14+02:00
Brom i rtęć to gazy

złoto i miedź to metal

aceton i alkohol to ciecze
8 1 8