Odpowiedzi

2010-02-10T18:26:57+01:00
Wydaje mi sie ze
Drzewo traci potrzebne soki zostaje jakby ''uśpione''.Liście nawskutek utraty soków zmnieniają kolor i opadają
45 3 45
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:28:52+01:00
Drzewa zrzucają liście, aby nie tracić przez nie wody w czasie zimy. Sygnałem do zrzucenia liści jest dla drzew długość dnia. Gdy jesienią dni stają się krótsze, między liściem a gałązką drzewa tworzy się przegroda, która sprawia, że do liścia przestaje dopływać woda. Liść usycha i przy podmuchu wiatru odpada od gałęzi
145 4 145