Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T18:41:02+01:00
Dzisiaj w szkole spotkałam kolerzankę, której dawno nie widywałam byłam bardzo szczęśliwa, miałam dzisiaj kartkówkę z matematyki była bardzo prosta czułam się na siłach by zrobić dodatkowe zadanie i dostałam 6 byłam zadowolona z siebie bo coraz lepiej mi idzie z matematyki , czułam się z siebie dumna.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T18:42:29+01:00
To byl muj szcześliwy dzień.jak zwykle otworzyłam oczy otworzyła okno zamurowało mnie na dworze padał śnieg zrobiło sie szaro i ponuro. to był piękny widok.Miałam ochote wyjsc z łożka i pobiec na dwór.Za to ogladanie tego widoku sprawiało mi przyjemnosc.to było niesamowite uczucie.dzieci z górki zjezdzały na sankach a ja razem z nimi.czułam że wszystko się zmieniło i było niesamowite.
12 2 12