Odpowiedzi

2010-02-10T20:11:54+01:00
Bo w każdych religiach jest wiara w innego boga
3 4 3
2010-02-10T20:13:06+01:00
Inne religie wierzą ze jezus był prorokiem . albo wieza w wielu bogów . śpiewaja inne piesni
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:14:24+01:00
Różni się tym, że na wiarę chrześcijańską są dowody jak ludzie. Ludzie którzy widzieli Jezusa i mówili o nim swoim przyszłym pokoleniom. A inne wiary zostały po prostu wymyślone i są odłamem wiary chrześcijańskiej.
10 3 10