Odpowiedzi

2009-10-11T17:23:52+02:00
Tak ale nie rozumiem o co ci chodzi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T17:31:36+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X-cena 1 zeszytu y-cena 1 brulionu po zmianie procentowej 1 zeszyt kosztuje 1,1x a 1 brulion 0,9y układ równan 5x+2y=13 i 1,1x razy 5+0,9yrazy2=13,5 rozwiazanie ukladu=x=/13-2y /razy jedna piatadrugie rownanie=5,5x +1,8y=13,5 podstawiamy do niego wyznaczony x i mamy 14,3-2,2y+1,8y=13,5 czyli -0,4y=-0,8 czyli y=2 a x=1,8 pozdrawiam