Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:52:29+01:00
Trzeba obrócić się 2 razy do tyłu raz do przodu potem o 180 stopni w prawo i 360 stopni w lewo podskoczyć 2 razy i tyle :)
2010-02-11T14:53:24+01:00
Obrócić się 2 razy do tyłu raz do przodu potem o 180 stopni w prawo i 360 stopni w lewo podskoczyć 2 razy
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T14:54:31+01:00
....obrócić się 2 razy do tyłu raz do przodu potem o 180 stopni w prawo i 360 stopni w lewo podskoczyć 2 razy
i to tak jakoś:D