Odpowiedzi

2010-02-11T16:00:07+01:00
A . x * 4,7=47000 ,
b . x * 2,5=94,50
c . 2,8*x=36,18
d . x : 0,5=17,5
e . 1,8 * x = 36,18
f x : 5,2= 1,37.

a) x=10000
b) x=37,8
c) x=12,921428571428571428571428571429 (?)
d) x=8,75
e) x=20,1
f) x=7,124
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T16:01:23+01:00
A)47000:4,7=10000

spr 10000*4,7=47000

b)94,50:2,5=37,8
c)
d)17,5*o,5=8,75
e)36,18 :1,8=20,1
f)1,37*5,2=7,124
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:04:49+01:00
A. x=47000/4,7
x=10000
b. x=94,5/2,5
x=37,8
c. x=36,18/2,8
x=12,921
d. x=17,5*0,5
x=8,75
e. x=36,18/1,8
x=20,1
f. 5,2*1,37
x=7,124

"/" to podzielone