Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T20:24:00+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X²≠0
x≠0
D=R\{0}
  • Użytkownik Zadane
2009-10-11T20:30:16+02:00
F(x)=1/x²-7x
Df:x²-> R
bo jest kwadrat
gdyby byl sam x wtedy musialo by byc rozne od zera, a tak kazda liczbe ujemna jak wstawisz to wyjdzie dodatnia