Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:50:00+01:00
Objętość wody na początku:
V=a*b*c
V=40*60*30
V=72000 cm^3
Objętość wody wraz z kamieniem:
V=40*60*36
V=86400 cm^3
Objętość kamienia:
86400-72000=14400cm^3

2010-02-11T19:52:16+01:00
Objętość wody w akwarium
V=a*b*h
V=40*60*30
V=72000 cm³

Objętość wody w akwarium po wrzuceniu kamyka
V=a*b*h
V=40*60*36
V=86400 cm³

Objętość kamyka= objetosc wody po wrzuceniu kamyka-Objętość wody przed wrzuceniem kamyka
V=86400 cm³-72000 cm³= 14400 cm³

Odp. Kamyk wrzucony do wody ma objętość 14400 cm³.

1 5 1