Odpowiedzi

2009-10-11T19:43:26+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
√32 + √2
_______
√2

=(4√2+√2):√2=5√2:√2=5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T19:43:50+02:00
√32+√2 / √2 = √2(√32+√2) / √2 × √2 = √64 + √4/√4 = 8 + 2/2 = 10/2=5
2009-10-11T19:46:05+02:00
√32 + √2
_______×√2/√2=(√32 + √2)×√2/√2×√2=√64+√4/√4=8+2/2=5
√2