Odpowiedzi

2009-10-11T19:55:42+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1499 MID
2002 MMII
2764 MMDCCLXIV
1888 MDCCCLXXXVIII
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T19:58:20+02:00
1499-MCDXCIX
2002-MMII
2764-MMDCCLXIV
1888-MDCCCLXXXIX
2009-10-11T19:59:02+02:00
1499 - MCDXCIX
2002 - MMII
2764 - MMDCCLXIV
1888 - MDCCCLXXXVIII