Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:32:12+01:00
Człowiek zbudowany jest z większej ilości wody, bedąć w tramwaju para wydobywająca się z naszego ciała osiada na szybach, a dalej swoją rolę odgrywa mróz
4 2 4
2010-02-11T21:33:00+01:00
Ponieważ gdy ludzie oddychają, wydychają z swoich puc ciepłe powietrze, które gdy jest duży mróz zamarza, tworząc szron na szybach. A gdy są puste, to nie zamarzają, bo nie mają jak. J atak uważam.
2 4 2