Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T13:42:19+01:00
Wyglądać-dobrze, modnie, ładnie, skromnie
wyjść-punktualnie, dumnie, na czas, szybko
oceniać-surowo, sprawiedliwie, obiektywnie, subiektywnie
podziękować-grzecznie, szczerze, serdecznie, uprzejmie
piękna-wkrótce, nocą, niedługo, zawsze
gorąco-teraz, bardzo, strasznie, okropnie
4 5 4
2010-02-12T13:49:05+01:00
Przysłówek odpowiada na pytania jak? gdzie? kiedy ?


wyglądac jak? ładnie, kolorowo
gdzie? na festynie
kiedy? wczoraj
wyjść jak? z gracją
gdzie? do pizzerni, na miasto
kiedy? jutro
oceniać jak? sprawiedliwie, z zapałem
gdzie? w szkole,
kiedy? w czwartek
podziękować jak? ładnie
gdzie? w restauracji
kiedy? we wtorek, za chwilę
piękna jak? bardzo
gdzie? na balu
kiedy? w urodziny, w święta
gorąco jak? bardzo
gdzie ? w saunie, na tropikalnej wyspie
kiedy? latem