Odpowiedzi

2010-02-12T14:07:44+01:00
A) SnO2 -4
b) N2O -1
c) SiO2 -4
d) NO -2
e) NO2 -4
f) Cl2O5 -5
g) ZnO -2
h) Mn2O7 -7
i) Ag2O -1
j) As2O3 -3
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T14:15:35+01:00
A)Sn-4, O-2
b)N-1, O-2
c)Si-4, 0-2
d)N-2, O-2
e)N-4, O-2
f)Cl-5, O-2
g)Zn-2, O-2
h)Mn-7, O-2
i)Ag-1, O-2
j)As-3, O2
7 3 7
2010-02-12T14:38:37+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) SnO2----Sn(IV)
b) N2O------N(I)
c) SiO2-----Si(IV)
d) NO-------N(II)
e) NO2------N(IV)
f) Cl2O5----Cl(V)
g) ZnO-----Zn(II)
h) Mn2O7--Mn(VII)
i) Ag2O----Ag(I)
j) As2O3---As(III)
We wszystkich związkach tlen O(II)
8 4 8