Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T21:56:51+02:00
227377330000000 = 2,2737733 x 10 ^ 14 (do potegi 14)
2009-10-11T21:57:20+02:00
227377330000000 2,2737733*10do pot.14
2009-10-11T21:57:23+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
227377330000000 =22737733 *10⁷ =2,2737733 *10¹⁴