W styczniu nową stronę internetową odwiedziło 'x' osób. W każdym kolejnym miesiącu liczba osób odwiedzających tę stronę się podwajała. Ile osób odwiedziło tę stronę w czerwcu?
Bardzo proszę o szybką odpowiedź. będę wdzięczna.;))

3

Odpowiedzi

2010-02-13T16:29:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:31:05+01:00
S L M K M CZ
x 2x4x8x 16x 32x

albo x*2*2*2*2*2=32x
W czerwcu stronę odwiedziło 32x osób.
4 4 4
2010-02-13T16:31:29+01:00
Styczeń- x
luty- 2x
marzec- 4x
kwiecien- 8x
maj- 16x
czerwiec- 32x
3 3 3