Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T20:23:24+01:00
A ) Jazda samochodem
Jazda rowerem
b) Hamowanie
Spadanie ciał bez oporu powietrza ;)

2
F=30N
a=4m/s2
m= ?

F= am
m = F/a
m=30n/4ms2
m=7.5 (kg) ;]
1 5 1
2010-02-13T20:33:17+01:00
1
a autobus ruszający z przystanku
zrzucenie kamienia z wysokosci
b zatrzymywanie się autem na światłach
hamowanie
2
F=30N
a=4m/s2
m=??

m=F/a=30/4=7,5kg