Odpowiedzi

2010-02-13T23:52:44+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T23:52:49+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
20kg cukierków należy podzielić na 3 paczki w stosunku 3:2:5.Ile kg cukierków będzie w poszczególnych paczkach?

3 + 2 + 5 = 10
I paczka = 3/10 *20 kg = 6 kg
II paczka = 2/10*20 kg = 4 kg
III paczka = 5/10*20 kg = 10 kg