Odpowiedzi

2009-10-12T16:30:53+02:00
2400kg to 2 400 000 000 miligramów

2400 miligramów = 0,0024 kilograma
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T16:31:36+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1kg=1000000mg
2400kg=2400000000mg

1mg=1:1000000 kg
2400mg= 2400:1000000=0,0024kg
2009-10-12T16:31:43+02:00
1kg=2 400 000 000mg
1mg=0,0024kg

Pozdrawiam ;]