Odpowiedzi

2010-02-14T16:43:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Witaj

ctga*ctgB = ctga*ctg[90*-a] = ctga*tga = 1

....................pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:47:21+01:00