Odpowiedzi

2010-02-14T17:38:53+01:00
Musisz najpierw podstawić liczby
-0,2x8+o,2x-2=-2
-1.6-0.2+=-2
-1.8+-2 Nie

-0.2x2+0.2x-12=-2
-0.4-2.4+2=-2
-2.8=-2 Nie

-0.2x3.2+0.2x-6.8=-2
-0.64-1.36=2
-2=-2 Tak

Odp:Ten uklas spełnia para nr 3
2010-02-14T17:40:03+01:00
-0,2x + 0,2 y = -2
1. -1.6-0,4=-2 <-------To
2 -0,4-2,4=-2,8
3 -0,64-0,64=-1,28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:44:29+01:00
Wariant 1
-0,2x+0,2y=-2
-0,2*8+0,2*-2=-2
-1,6-0,4=-2
wariant 2
-0,2*2+0,2*-12=-2
-0,4-2,4= -2,8
wariant 3
-0,2*3,2+0,2*-6,8=-2
-0,64-1,36=-2

Odp. wariant 1 i 3 spełnia równanie.